vååååååååååååååååååår!



tagga fredagkväll! bowling i Ed står på schemat, och jag kommer träffa mina underbara vänner därifrån som jag inte träffat på flera månader, aja baja! och om ni undrar hur bra jag är på bowling, så kan jag säga att jag ligger ganska lågt på den skalan.
en gång när jag bowlade med några vänner hade jag såndär "räls" så att klotet inte åker ner i banan direkt, iaf så var det min tur, men när jag är mitt i luften med klotet tappar jag det, det studsar på min bana, hoppar över rälsen och åker in på banan brevid för att sedan stanna efter halva vägen. och det var bara ett exempel. så bra är jag på bowling alltså. haha.  
ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: victoria

gillar den där idén med nallen ;)

och du är såhääääääär bra på att bowla :D



PS. jag gillar din döda älg :)

2010-04-10 @ 19:50:21
URL: http://knytaknutar.blogspot.com

Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0